Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, στις 4 Οκτωβρίου, το σημερινό Cherry-post δίνει το βήμα στο cruelty free κίνημα, που κερδίζει έδαφος στη βιομηχανία της ομορφιάς.

Μερικές από τις πιο αξιόπιστες και αγαπημένες μάρκες έχουν ήδη ανοίξει το δρόμο προς το μέλλον, υιοθετώντας cruelty free πρακτικές για την ανάπτυξη των προϊόντων τους -ένα μεγάλο “μπράβο”!

Το βασικό με την cruelty free ευαισθητοποίηση, είναι ότι η αλλαγή ξεκινά από εμάς, και το cruelty free κίνημα είναι ένα από τα κινήματα που υποστηρίζονται από τον ακτιβισμό των ίδιων των καταναλωτών: μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, έντονη ευαισθητοποίηση και debate στα social media, και word of mouth που εξαπλώνεται ραγδαία από τους τους καταναλωτές, οι οποίοι φαίνεται να έχουν πλέον λιγότερη ανοχή απέναντι σε οτιδήποτε επιβλαβές ή βάναυσο προς τη φύση. Αρκεί να αναφέρουμε ότι, με αυξανόμενο ποσοστό στο social media share of voice των καταναλωτών (από 20% το 2010, σε 50% το 2016), τα cruelty free topics αποτελούν μακράν το πιο πολυσυζητημένο θέμα στα social media, στην κατηγορία natural ingredients/eco-friendly ingredients.

Αν δεν είσαι εξοικειωμένη με το cruelty free “γίγνεσθαι”, το μέγεθος του προβλήματος και η ανάγκη αφύπνησης στη βιομηχανία της ομορφιάς, μπορούν να γίνουν αντιληπτά μέσα από μερικά δυσάρεστα στατιστικά στοιχεία:

  • ο αριθμός των πειραμάτων σε ζώα έχει αυξηθεί σε 13,1 εκατομμύρια το χρόνο στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αύξηση κατά 14% σε σχέση με το  2014.
  • το 2014 έχει υπολογιστεί ότι έγιναν 318.259 πειράματα σε κουνέλια, 3.851 πειράματα σε γάτες, 11.250 πειράματα σε άλογα, και 22.967 πειράματα σε σκύλους.

Στον αντίποδα αυτής της πραγματικότητας, οι στατιστικές δείχνουν ότι έως το 2023, η παγκόσμια αγορά cruelty free καλλυντικών θα έχει αυξηθεί πάνω με ρυθμούς μεγαλύτερους από 6% -καλά νέα για το welfare του πλανήτη!

Για να γίνουμε μέρος της αλλαγής, θα πρέπει να προτέψουμε τον εαυτό μας να αξιολογήσει διαφορετικά τη στάση και τη δύναμή μας ως beauty shoppers, επενδύοντας λίγο περισσότερο σε  brands που έκαναν πράξη το cruelty free purpose.

Στο Cherrybox, η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων είχε πάντα ξεχωριστή θέση, και αυτή την εβδομάδα τα νέα είναι φανταστικά, καθώς εγκαινιάζεται νέα κατηγορία με cruelty free προτάσεις και προϊόντα!

Meanwhile, η λίστα με τα αγαπημένα cruelty free brands που θα βρεις στο Cherrybox είναι μεγάλη, και εμπλουτίζεται συνεχώς 😉

 

Για το τέλος, το Cherrybox γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, με μία exclusive έκπληξη! 

Stay tuned and help us make beauty last forever!

Sonata